Marka Neauvia to wiodący producent wypełniaczy tkankowych, kosmeceutyków oraz urządzeń hi-tech w zakresie medycyny estetycznej, który jest obecny na rynku od 2012 roku.

Przez ostatnie lata marka weszła w bardzo intensywny rozwój i ekspansję zarówno w Polsce jak i na świecie. Jako pierwsza marka opracowała też protokoły, które łączą urządzenia, wypełniacze i moc kosmeceutyków w jedną procedurę, potwierdzoną badaniami klinicznymi i wspaniałymi, potęgującymi się w czasie efektami po zabiegowymi. Od początku marce przyświeca filozofia by proponowane produkty były bezpieczne, poparte badaniami, innowacyjne oraz zapewniające piękne naturalne i dopasowane do potrzeb pacjentów efekty.
Ideą, która mocno definiuje markę Neauvia jest Smart Combination Therapy czyli holistyczne podejście do procesu starzenia. Dzięki posiadaniu w swojej ofercie wypełniaczy, urządzeń i kosmeceutyków, marka może łączyć różne terapie i jednocześnie dać pacjentowi zaopiekowanie po powrocie do domu w postaci bogatej pielęgnacji skóry kosmeceutykami Neauvia.

Marka Neauvia 21 czerwca 2022 roku we wnętrzach hotelu Nobu w Warszawie zaprezentowała nową odsłonę kosmeceutyków Neauvia The Advanced Holistic Approach. Linia produktów została zaprezentowana w nowych opakowaniach w kolorze czerwonym, wyprodukowanych ze szkła. Jako marka szanująca środowisko, opakowanie papierowe również zostało zmodyfikowane tak aby jak najmniej zużywać papieru. Podczas konferencji swoją premierę miał nowy produkt do ust LIP BLISS, który będzie uzupełnieniem pielęgnacji po zabiegu korekty ust jak również jako codzienny „must have” każdej kobiety dbającej o usta.

Kosmeceutyki Neauvia The Advanced Holistic Approach
Kosmeceutyki Neauvia The Advanced Holistic Approach


Konferencję prasową poprowadziła prezenterka Dorota Gardias, która wspólnie z ekspertami, ambasadorką marki Neauvia, lekarzem medycyny estetycznej dr Beatą Dethloff oraz Moniką Kucharską Business Development Manager Cosmeceuticals. Spotkanie z mediami uświetnił swoją obecnością również Ireneusz Matuszczak Dyrektor Generalny Neauvia Poland, który w rozmowach kuluarowych dzielił się informacjami dotyczącymi filozofii marki.

Dorota Gardias, Konferencja Neauvia
Dorota Gardias, Konferencja Neauvia


Kosmeceutyki Neauvia zostały stworzone z myślą o synergicznym działaniu w połączeniu z zabiegami medycyny estetycznej. Według Neauvia pielęgnacja skóry jest jak dzieło sztuki, wymaga wizji i eksperckiego podejścia skupiającego się zarówno na całościowym rezultacie jak i na każdym najdrobniejszym szczególe. Kosmeceutyki firmy Neauvia to wyjątkowe rozwiązanie o potwierdzonej naukowo skuteczności, stworzone przez lekarzy dla lekarzy.
Czerwień to kolor o największej intensywności i najsilniejszym oddziaływaniu na nasz organizm, niesie dużą ilość energii. To kolor miłości , radości, pasji, odwagi, prestiżu, luksusu… To barwa, która najmocniej przyciąga wzrok. W Azji Południowo- Wschodniej kolor uznawany jest za barwę szczęścia…” powiedziała Monika Kucharska podczas prezentacji linii.

Kosmeceutyki Neauvia, to obietnica wzmocnionych efektów estetycznych. Profesjonalna linia stworzona dla specyficznych potrzeb skóry. Stworzone przez lekarzy dla lekarzy, aby wzmocnić działanie zabiegów. Zaawansowane formuły o udowodnionej skuteczności i doskonałym działaniu. Poparte rozległą wiedzą medyczną , badania in vitro & ex-vivo. Idealne rozwiązanie do codziennej pielęgnacji, aby zachować zdrowy i młody wygląd skóry.

Wyjątkowość produktów polega na: czynniki wzrostu, Witamina C – 3-O-Etylo askorbinowy, Glutathione, frakcjonowany kwas hialuronowy, prebiotyczne peptydy, kompleks ceramidowy.

Skóra poddawana zabiegom może ulec uwrażliwieniu i wymaga szczególnej uwagi na etapie pielęgnacji. O wyborze każdego składnika aktywnego w pielęgnacji Neauvia decydowała chęć ukojenia skóry, przywrócenia komfortu, wzmocnienia ochrony, przyśpieszenia jej odnowy, a przede wszystkim skuteczności . Wszystko po to, aby zapewnić szybszą regenerację po zabiegu i doskonalsze rezultaty w krótszym czasie.