Co zrobić, żeby turyści chętniej korzystali z usług medycyny estetycznej?

Szacuje się, że nadmorskie kurorty odwiedza rokrocznie ok. 8 milionów turystów. Aż połowa z nich przed przyjazdem spotyka się z różnego rodzaju formami promocji, wśród których prym wiedzie Internet. 23 proc. odwiedzających z Polski i ponad 25 proc. gości zagranicznych szuka w sieci informacji dotyczących miejscowości i regionu, który odwiedzą.

 

Przedstaw ofertę tam, gdzie zostanie znaleziona 

Sprawmy, żeby turyści przeglądając informacje o Gdańsku, Sopocie i Gdyni, trafiali na teksty poświęcone medycynie estetycznej, stomatologii estetycznej oraz kosmetologii. I odwrotnie, by szukający odpowiedzi na pytania dotyczące urody i zdrowia, trafiali na artykuły przybliżające im ofertę trójmiejskich placówek i czuli się zachęceni do ich odwiedzenia.

 

Napisz do Nas

Zapytaj o reklamę w zatokapiekna.pl

 

Pomorskie - nieodkryty raj dla turystów medycznych

Niemcy, Anglicy, a nawet Amerykanie zaczynają rozumieć, że w Polsce panują wysokie standardy usług medycznych. Teraz chcemy dotrzeć do sąsiadów zza wschodniej granicy, którzy wiedzeni przyzwyczajeniem nadal wybierają kliniki w Niemczech. A przecież to my mamy piękne plaże, zabytki, historyczne miejsca, bogatą ofertę kulturalno-rozrywkową i... przystępne ceny.

 

Zatoka Piękna - skorzystaj z nowych możliwości

Nowy serwis poradnikowo-informacyjny, który będzie posiadał dwie wersje zatokapiekna.pl oraz zalivkrasoti.ru -  już wkrótce. Autorką projektu jest Estera Gabczenko, specjalistka w segmencie kobieta, styl życia i rozrywka branży medialnej internetowej.

 

Zachęcamy do współpracy. Dajmy się poznać i polubić

Kontakt: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.l