Okazuje się, że od początku pandemii koronawirusa SARS-CoV-2 (COVID-19) w Polsce już 65% przedsiębiorców uruchomiło pracę zdalną, w tym również kliniki medycyny estetycznej i salony urody. W przypadku branży beauty, wydawałoby się to niemożliwe, a jednak wielu udało się wprowadzić nowe usługi online, jak telemedycyna, konsultacje online, sprzedaż bonów online, sprzedaż zestawów zabiegowych z dostawą do domu, które realizowane są przez pracowników bez konieczności wychodzenia z domu. Jak zarządzać pracą zdalną, żeby była skuteczna i przyjemna? Porozmawialiśmy na ten temat z psycholog biznesu, Izabelą Kielczyk. Zapraszamy do obejrzenia kolejnego odcinka programu "Rozmowy z ekspertami. O biznesie beauty w czasie pandemii koronawirusa".

 

Posłuchaj!

 

Tematy rozmowy z ekspertem

  • Jak zarządzać pracą zdalną?
  • Jak zrobić dobry plan dnia?
  • Jakie korzyści daje elastyczny czas pracy zdalnej?
  • Jak sprawdzać efektywność pracy zdalnej?
  • W jaki sposób doceniać pracowników?
  • Jak pomóc pracownikom w realizacji nowych zadań?
  • Złote rady dot. pracy zdalnej
  • Jak zaadaptować się do nowych realiów biznesowych?

 

Ekspert programu:

Izabela Kielczyk, psycholog biznesu, psychoterapeuta oraz coach. 

 

Czekamy na Wasze pytania na adres redakcji Zatoki Piękna Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.