5 wspaniałych aktorek - Katarzyna Herman, Jowita Budnik, Joanna Liszowska, Aleksandra Hamkało i Małgorzata Pieczyńska dołączyły do grona ambasadorek 3. edycji znanej kobiecej akcji  #lubiesiebie, której pomysłodawcą i inicjatorem jest dr Franciszek Strzałkowski.

 

Samoakceptacja jest ważna, samoakceptacja pomaga w życiu, samoakceptacja jest wręcz niezbędna. Samoakceptacja siebie jest bezwarunkowa, oznacza to, że akceptujesz siebie takim, jakim jesteś. To najlepszy prezent, jaki możemy sobie zrobić – lubić siebie.

Kiedy się same lubimy, świat też będzie nas lubił. Ambasadorki 3.edycji namawiają kobiety, aby polubiły siebie, bo wtedy życie jest łatwiejsze i milsze. W ramach akcji #lubiesiebie podkreślamy, że niezmiennie całe piękno jest w człowieku. Zadbany wygląd, zdrowa i promienna skóra to wspaniałe dopełnienie i warto o to dbać, ale nie może być to istotą i sensem życia.

 

Oglądaj galerię zdjęć

A tak o istocie lubienia siebie mówią ambasadorki 3.edycji:

Ola Hamkało - Przeszłam bardzo długą drogę i wykonałam bardzo dużo ciężkiej pracy, żeby móc powiedzieć to z dumą i z pełną odpowiedzialnością za swoje słowa – lubię siebie.

Joanna Liszowska - Lubię siebie, bo to ważne, bo spędzam, ze sobą każdą sekundę mojego życia, wiec lepiej spędzić ją z kimś, kogo lubisz, akceptujesz i kto się śmieje.

Katarzyna Herman - Lubię siebie, bo tak, a czemu nie? Bo to rozsądne, bo jeżeli nie będę siebie lubiła to będę marudą. A bardzo nie lubię marud.

Małgorzata Pieczyńska - Jestem osobą, która lubi siebie. Wydaję mi się, że zawdzięczam to nie tylko sobie. Uważam, że nie ma miłości bez wolności. I ta wolność powoduje, że jest inspiracja do rozwoju.

Jowita Budnik - Lubię siebie, naprawdę od zawsze. Bycie ze sobą w zgodzie i w sympatii, czasami nawet miłości po prostu ułatwia życie.

A pomysłodawca i inicjator akcji dr Franciszek Strzałkowski, twórca Kliniki Strzałkowski tak podsumowuje - Cieszę się, że jest to już 3.edycja projektu #lubiesiebie. Jest mi niezmiernie miło, czuję się naprawdę zaszczycony, że po raz kolejny dołączyły do nas inspirujące kobiety i że razem możemy dla innych kobiet zrobić coś cennego i ważnego.

 


Partnerami 3. edycji są Fillmed Polska i Oslo Skin Lab

Filozofia marki Laboratoires FILLMED opiera się na myśli „positive pro-ageing" - akceptacji siebie i cieszenie się życiem bez względu na wiek. To także wolność w dokonywaniu wyborów i świadomość, że stawianie na siebie - bo #lubiesiebie - jest najlepszym wyborem. Doskonale wpisuje się to w ideę kampanii #LubięSiebie i self-love jako przykładu pozytywnego egoizmu. Jednak w obecnych czasach, kiedy każdy ma dostęp do aplikacji poprawiających wygląd, niezwykle ważne jest wsparcie w budowaniu wysokiej samooceny i wiary w siebie. Nie mogło nas zabraknąć w Projekcie #LubięSiebie, którego jesteśmy partnerem już po raz drugi. Uczmy się czerpać przyjemność z tego, że dojrzewamy oraz w jaki sposób to robimy – mówi Monika Nowak-Bartyzel, dyrektor generalna Laboratoires FILLMED Polska.

Oslo Skin Lab to skandynawska marka, w której sercu drzemie filozofia slow-age. Na czym właściwie polega ta filozofia? Najprościej mówiąc, na kochaniu i akceptowaniu siebie – w każdym wieku i na każdym etapie życia, ponieważ życie zawsze może zaoferować nam wiele, a tylko od nas zależy czy i w jaki sposób to przyjmiemy. Naszym flagowym produktem jest bioaktywny kolagen The Solution™, który powstał, by opóźniać i spowalniać procesy starzenia, lecz nie zaprzeczać im. W Oslo Skin Lab jesteśmy pewni, że możemy dbać o siebie, w zgodzie ze sobą, a także miłością i szacunkiem do upływu czasu. I tego też uczymy kobiety każdego dnia. Współpraca z Kliniką Strzałkowski i bycie partnerem kampanii #Lubiesiebie idealnie dopełnia się z naszą misją. – mówi Natalia Zgorzelska z Oslo Skin Lab

Zdjęcia: Justyna Dudek
Kostiumy: Dorota Williams
Fryzury: Grzegorz Duzy
Make up: Iwona Mularczyk
Produkcja: Joanna Sokołowska-Pronobis

1-sza edycja projektu #lubiesiebie wystartowała w grudniu 2022 roku i otworzyła cykl skierowany do wszystkich kobiet. Kolejna 4. już edycja projektu, z udziałem nowych ambasadorek wystartuje w marcu 2024 roku.