Innowacje biotechnologiczne, technologie w peelingach chemicznych, urządzenia do mezoterapii – takie tematy poruszono podczas Akademii Toskani, która odbyła się 26 marca w hotelu Golden Tulip w Warszawie, a dzień wcześniej - w Double Tree by Hilton we Wrocławiu. Gościem specjalnym wydarzenia była Antoaneta Gegova, Międzynarodowy Trener Toskani.

 


Akademia Toskani w Warszawie z udziałem Międzynarodowego Trenera Toskani już za nami. Wydarzenie zorganizowane przez firmę Aesthetic Concept we współpracy z hiszpańską marką Toskani pozwoliło zaprezentować bestsellery i nowości, a w szczególności innowacyjne produkty do mezoterapii. Akademia posłużyła też wymianie doświadczeń i zdobyciu wiedzy na temat poszczególnych preparatów oraz ich możliwości. Moderatorem spotkania była Luiza Przybylińska, Brand Manager Toskani.
- Toskani od 3 lat znajduje się w ofercie Aesthetic Concept i takie cykliczne spotkania z ekspertem stymulująco wpływają na rozszerzenie wiedzy o ofercie produktowej w swoich placówkach. Przeważnie klienci pracują na określonych procedurach zabiegowych i niechętnie eksperymentują i wychodzą poza swoje ramy. Obecność tak znakomitego trenera i innych specjalistów, którzy pracują na tych produktach niejako otwiera im oczy oraz pozwala im czuć się swobodniej, jeżeli chodzi o pracę w gabinecie – mówi Luiza Przybylińska.

Akademia Toskani
Akademia Toskani


Od peelingów do mezoterapii

Agenda spotkania, które odbyło się pod koniec marca we Wrocławiu i Warszawie, nie ograniczyła się do wykładów z wiedzą teoretyczną, tym bardziej, że całość prowadziła Antoaneta Gegova, Międzynarodowy Trener Toskani. Akademię rozpoczęła prelekcja „Toskani - hiszpańskie tradycje i innowacje biotechnologiczne w holistycznym ujęciu 360º”. W dalszej części zaprezentowano DUOSOMAL TECH – opatentowaną technologię w peelingach chemicznych o wielokierunkowym działaniu. Drugą połowę spotkania poświęcono zabiegom mezoterapii.

Antoaneta Gegova Trener Toskani
Antoaneta Gegova Trener Toskani


Wykład „Mezoterapia - jak poprawnie odczytywać potrzeby skóry, dobierać składniki aktywne i osiągać najlepsze rezultaty zabiegowe” połączono z pokazem zabiegu z użyciem urządzenia do mezoterapii. Polscy specjaliści mogli posłuchać także o różnych wykorzystywanych w tej kategorii zabiegów technikach. Posłużyły temu wykłady „Mikroigłowo czy bezigłowo?” oraz „Mesoject Gun - efektywne i bezbolesne zabiegi dzięki technologii Pulse Booster”, podczas których przywołano przykład urządzenia do mezoterapii mikroigłowej z 6-igłowym kartridżem do zabiegów w obszarach trudno dostępnych, takich jak bruzdy noso-wargowe czy okolice ust i oka.

Antoaneta Gegova opowiedziała również o urządzeniu Mesoject Gun, które pozwala przeprowadzić zabieg bazujący na zjawisku elektroporacji. Podczas zabiegu wykorzystuje się czasowe zaburzenie struktur błon komórkowych, które umożliwia przeniknięcie składników aktywnych do komórek skóry. Mesoject Gun znajduje zastosowanie w zabiegach na każdym obszarze ciała, włączając w to twarz, owłosioną skórę głowy oraz okolice intymne. Przeprowadzony nim zabieg jest bezbolesny, a całą serię zabiegową można przeprowadzić bez powodowania dyskomfortu u pacjentów.

Zabieg z użyciem Mesoject Gun
Zabieg z użyciem Mesoject Gun


Ostatnim punktem na liście agendy Akademii Toskani był wykład „Składniki aktywne w produktach do codziennego stosowania kluczem do optymalnych rezultatów”. Całość miała przede wszystkim wymiar edukacyjny. - Wiem, że polscy klienci uwielbiają nasze produkty np. do mezoterapii. Bardzo lubię też takie spotkania, ponieważ moim zadaniem jest nauczać klientów firmy Aesthetic Concept, jak stosować naszą metodę holistycznego podejścia 360º. Klienci znają produkty, ale moim obowiązkiem jest pokazać, jak to połączyć w skuteczne procedury. Opowiadam, prezentuję, pokazuję i tłumaczę po to, aby umiejętnie operowali całą paleta produktów firmy Toskani, których już w tym momencie mamy 140. Nasze spotkania są regularne, a cześć z obecnych tu osób również dołączy do nas na zaawansowanym szkoleniu w Barcelonie – powiedziała nam podczas Akademii Toskani Antoaneta Gegova.


3 lata marki Toskani w Polsce

Jak podkreśliła Antoaneta Gegova w rozmowie z Zatoką Piękna, produkty Toskani są dostępne w Polsce od trzech lat. Specjaliści z polskich gabinetów mają okazję zapoznać się z nimi bliżej właśnie podczas cyklicznie organizowanych spotkań. - Na naszej akademii wymieniamy się doświadczeniem z pracy z preparatami, np. niektórzy pracują bezigłowo, inni stosują mikronakłucia i taki podziw do czyjejś pracy działa motywująco, a oferta Toskani jest bardzo obszerna. Na początku może się wydawać to onieśmielające, ale nasze spotkania dają możliwość szczegółowo zapoznać się z preparatami oraz możliwościami ich zastosowań – podkreśla Luiza Przybylińska, Brand Manager Toskani.

Pozytywny odbiór produktów hiszpańskiej marki to przede wszystkim zasługa kompleksowego podejścia. - Jako firma staramy się zawsze proponować kompleksowe rozwiązania, a dodatkowo marka Toskani sama w sobie oferuje wszystkie grupy produktowe, które pozwalają od początku do końca zadbać o pacjenta. Z jednej strony mamy preparaty przygotowujące do zabiegu, oczyszczające w różnych formułach, odpowiednich do typu skóry, jako kolejny etap mamy peelingi złuszczające na poziomie peelingów duosomalnych, które działają dwuetapowo i pozwalają nawet bardzo wrażliwym skórom przejść terapię przygotowującą i odbudowującą do zabiegów docelowych – powiedziała nam Renata Frączek, prezes Aesthetic Concept, dystrybutora produktów Toskani w Polsce.

R. Frączek, A. Gegova, M. Felakowski
R. Frączek, A. Gegova, M. Felakowski


Jak dodała Renata Frączek, marka Toskani zapewnia także szerokie portfolio produktów do mezoterapii, o czym zresztą świadczy też przebieg minionej akademii. - Mamy bardzo dokładnie dobrane składniki aktywne w olbrzymim programie preparatów do mezoterapii, które pozwalają aktywować odbudowy w skórze, jak również proponujemy całą terapię domową. Właśnie dzięki temu uzyskujemy komplementarny efekt, a rezultat jest rewelacyjny. Marka Toskani ma ofertę produktową tak dla lekarzy, jak i dla kosmetologów. Warto zauważyć, że produkty Toskani nie są wyłącznie dla skóry, również posiadamy grupę produktów przeznaczonych do mezoterapii skóry głowy w celu zatrzymania oraz wspomagania odbudowy włosów na głowie – podkreśliła Renata Frączek.

Podczas Akademii Toskani w Warszawie naszej redakcji udało się porozmawiać także z polskimi specjalistami, którzy pracują z produktami Toskani. - Dla mnie jako lekarza ważne jest kompleksowe podejście do problemów moich pacjentów. Korzystam z produktów Toskani głównie przygotowując do zabiegów, a następnie w trakcie pielęgnacji pozabiegowej np. po liftingu nićmi. Różnorodność produktów Toskani pozwala mi korzystać z preparatów, które na podstawie przeprowadzonego wywiadu mogę dokładnie dopasować. Cieszę się, że zmienia się podejście do zabiegów i nie tylko lekarzy, ale przede wszystkim u pacjentów, którzy są świadomi, jak istotna jest pielęgnacja pozabiegowa również w warunkach domowych – powiedział nam dr Adam Mazurczak.

W Akademii Toskani uczestniczyli także kosmetolodzy, którzy w pracy zabiegowej wykorzystują m.in. peelingi Toskani. - Rynek oferuje ogrom produktów, natomiast doceniam produkty Toskani ze względu na dużą różnorodność składników aktywnych, które w mojej opinii są bardzo skuteczne. Ważne jest dla mnie np. że wartości PH kwasów, z którym lubię pracować, są bardzo niskie, a stężenie preparatów jest odpowiednio dobrane, co jest ważne podczas zabiegu. Tą efektywność potwierdza nie tylko moje doświadczenie, ale przede wszystkim dokumentacja zabiegowa – oceniła kosmetolog Magdalena Małyska.

Dmitrij Gabczenko i Antoaneta Gegova
Dmitrij Gabczenko i Antoaneta Gegova


Podczas marcowej Akademii Toskani w Warszawie naszej redakcji udało się dłużej porozmawiać również z międzynarodową trenerką Toskani. Aby lepiej poznać markę i koncepcję 360º, już teraz zapraszamy do wywiadu z Antoanetą Gegovą, który już niebawem pojawi się na łamach Zatoki Piękna.

Więcej na temat oferty produktów i urządzeń na aestheticconcept.com.pl