1 / 23

19 września ruszyła III odsłona Ogólnopolskiej Kampanii Społecznej Diagnostyka jajnika pod hasłem: Miłość? Pewnie! Ale zdrowie przede wszystkim! Ambasadorami akcji został znany szerokiej widowni aktor serialu „M jak Miłość” Krystian Wieczorek, z żoną - Marią Wieczorek

 

- Wyniki badań firmy IQS, z którą współpracujemy już od lat, utwierdziły mnie w przekonaniu, że tegoroczna odsłona musi być skierowana do mężczyzn – powiedziała Ida Karpińska. – Co dziesiąty mężczyzna w ogóle nie jest wprowadzany w temat zdrowia intymnego swojej partnerki, a co gorsze, połowa z badanych mężczyzn w ogóle nie wie, jakie badania profilaktyczne należy wykonać w kierunku nowotworów kobiecych. Nie mogłam przejść nad tym obojętnie, dlatego aktualna kampania „Diagnostyki jajnika” będzie inna. Będzie o miłości …

Przeczytaj całą relację z konferencji prasowej MIŁOŚĆ? PEWNIE! ALE ZDROWIE PRZEDE WSZYSTKIM!