Ogromnego wpływu trwającej pandemii koronawirusa na stan gospodarki nie da się podważyć. O swój los obawiają się mniejsze i większe polskie firmy, istnieje jednak sposób, aby im pomóc. Internauci znad Wisły łączą siły w ramach akcji #wspieramPL.

 

Każdy, jak tylko może, stara się pomóc sąsiadom, bliskim, szpitalom, a także lokalnym firmom. Koronawirus zaatakował bowiem też gospodarkę, dlatego w serwisach społecznościowych coraz więcej mówi się o akcji #wspieramPL.

„W 2020 wspieram polskie marki” - właśnie to hasło przyświeca idei zaprezentowanej niedawno w dedykowanym jej wydarzeniu na Facebooku.

Jesteśmy grupą polskich marek, producentów, projektantów i manufaktur. Koronawirus postawił nas wszystkich w trudnej sytuacji - to nie tylko obniżenie obrotów, ale również problemy z dostawami czy odwołanie planów z partnerami” - czytamy na stronie wydarzenia. Grupa marek modowych, kosmetycznych, designerskich i nie tylko połączyła siły, by poprosić o wsparcie.

 

Jak można im pomóc?

Nie tylko biorąc udział w wydarzeniu i udostępniając je znajomym, ale i pokazując w social mediach swoje ulubione polskie marki, a przede wszystkim kupując ich produkty. Zamówienia można składać nawet teraz, podczas pandemii koronawirusa, korzystając z oferty sklepów online i dbając w ten sposób o byt rodzimych marek.

 

#wspieramPL – nie tylko w 2020

Slaap Home Rituals, Krayna, Miya Cosmetics, Mokosh, Oio Lab, Rituals – to zaledwie część z wielu biorących udział w wydarzeniu polskich marek kosmetycznych, które funkcjonują na naszym rynku. Przyłączając się do akcji #wspieramPL, promują one świadome wybory konsumenckie, które podejmujemy podczas każdych zakupów.

Produkty do makijażu, pielęgnacji, kosmetyki do codziennego stosowania, jak też kuracje – pomoc w przetrwaniu na rynku to nie jedyny argument za wyborem polskich marek kosmetycznych, ponieważ przemawia za tym też ich różnorodny asortyment. Nie mniej ważny jest nacisk na pielęgnację naturalną.

Oleje roślinne i naturalne ekstrakty, a także proces produkcyjny potrzebny do otrzymania certyfikatów, to wśród polskich marek niemalże tradycja. Przekłada się ona też na jakość i skuteczność kosmetyków, dlatego swoją cegiełkę do akcji #wspieramPL warto dołożyć nie tylko w 2020, ale i w kolejnych latach.