Od momentu rozwoju pandemii koronawirusa (COVID-19) w Polsce, pojawia się wiele pytań związanych z funkcjonowaniem salonów kosmetycznych oraz klinik medycyny estetycznej. Wystąpienie Jadwigi Emilewicz, minister rozwoju z 26 marca  budzi wiele wątpliwości w branży. Kontaktujecie się w tej sprawie z naszą redakcją. Dlatego specjalnie dla Was uruchamiamy "Rozmowy z ekspertami. O biznesie beauty w czasie pandemii koronawirusa"

 

Jak przetrwać kryzys? Jakie konkretne działania warto podejmować? Jak komunikować się z klientami? Jak rozmawiać z pracownikami?

Do rozmowy na ten temat zaprosiliśmy eksperta Martę Szarogroder-Rosiak

 

Posłuchajcie!

 

Marta Szarogroder

Z wykształcenia prawnik i PR-owiec, od 13 lat zajmuje się marketingiem, PRem i szkoleniami, a od 5 lat specjaliuje się w zarządzaniu i PR w branży beauty. To co dla niej najważniejsze we współpracy z salonami i klinikami, to relacje, komunikacja i skuteczność, o które opiera jakość obsługi Klienta, sprzedaż, budowanie zespołów i szeroko pojęte zarządzanie.

 

W trakcie rozmowy z redakcją Zatoki Piękna udzieliła nam cennych wskazówek i odpowiedzi na pytania:

  • Minister rozwoju przekonuje, że prowadzenie salonów kosmetycznych i fryzjerskich w tym czasie jest możliwe i zaleca powrót do pracy. Co o tym sądzisz? 
  • Jakie straty ponoszą aktualnie kliniki i z jakimi jeszcze stratami muszą się liczyć w tym roku? 
  • Wielu właścicieli boi się, że klienci/pacjenci do nich nie wrócą. Jak temu przeciwdziałać?
  • Jakie konkretne działania warto podejmować (praca zdalna, porady i konsultacje online, sprzedaż bonów online)?
  • Jak komunikować się z klientami? 
  • Jak rozmawiać z pracownikami?

Pytania do eksperta wysyłajcie na adres redakcji Zatoki Piękna Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.