O ile niektóre aplikacje służą wyłącznie rozrywce, o tyle inne sprzyjają np. rozwojowi biznesu. Dobrym przykładem jest z pewnością nowa na polskim rynku aplikacja mobilna UDS Game, stworzona m.in. dla salonów kosmetycznych, gabinetów estetycznych i stomatologicznych, restauracji i wielu innych.

 

Wysyłanie informacji o rabatach w SMS-ach oraz ograniczanie się do komunikacji w social mediach to dzisiaj zbyt mało. Doświadczony przedsiębiorca doskonale wie, jak wielką wartość stanowią stali klienci, którzy powinni przynosić aż 80% zysku. Budowaniu stałych relacji z klientami służy właśnie UDS Game – międzynarodowa aplikacja mobilna, z której korzysta się już i w USA, i w Indiach.

UDS Game pozwala tworzyć bazę klientów oraz łączyć systemy lojalnościowe z promocją i reklamą. Zapobiega ona sytuacji, w której konieczne do pozyskiwania nowych klientów jest inwestowanie w reklamy i dział sprzedaży większych środków niż to potrzebne. Okazuje się bowiem, że głównym kapitałem są klienci lojalni, regularnie korzystający z usług danej firmy oraz polecający je swoim znajomym.

UDS Game

Jakie są korzyści z używania UDS Game?

  • Dla użytkownika - darmowa aplikacja pozwalająca klientom uzyskać rabaty w wielu firmach oraz zarabiać na polecaniu przedsiębiorstw znajomym.
  • Dla przedsiębiorcy - wygodne narzędzie komunikacji z klientami, służące budowaniu stałych relacji oraz – dzięki poleceniom – zdobywaniu nowych klientów
  • Alternatywa dla drogiej reklamy, która pozwala utrzymać klientów i zoptymalizować procesy biznesowe

Aplikacja UDS Game przypomina o tym, co powinno wydawać się jasne: w interesie przedsiębiorcy leży aktywna komunikacja z klientami, praca nad zwiększeniem ich lojalności oraz umożliwienie im interakcji z firmą, skutkujących budowaniem stałych relacji. Takie podejście do biznesu czyni UDS Game skutecznym narzędziem marketingowym, służącym każdej zainteresowanej stronie.

MARKETING — JEST TO GRA, W KTÓREJ PROSTE POMYSŁY WYGRYWAJĄ ZE SKOMPLIKOWANYMI

Więcej na www.udsgame.pl